Legenda:

Jako że blog, tak jak i dziecko, będzie miał ojca i matkę, dla rozróżnienia posty pisane przez mamę będą w kolorze czerwonym natomiast te pisane przez tatusia w kolorze niebieskim.


Dwie kreseczki. A cóż to takiego?

hCG to hormon produkowany od niemal samego początku ciązy przez zarodek. Jego obecność zwiastują tytulowe dwie kreseczki na prostym teście ciązowym, kupionym w aptece. Chyba jasnym więc jest to o czym traktował będzie ten blog.

piątek, 14 stycznia 2011

Mały podstęp ;))

Dzisiaj miałam sporo pracy papierkowej ( czyli to co lubię ;))
Siedziałam sobie sama z Piotrusiem w domku ( przy cappuccino ) , a drukarka "wypluwała: efekty mojej pracy. Synuś na początku się ruszał, aż znudzony pewnie moim bezruchem zasnął.
Sen to zdrowie ;)) Tylko dlaczego znowu na moim pęcherzu moczowym??
Średnio co 10 minut musiałam przespacerować się do WC. Żadna przyjemność i to jeszcze z taką częstotliwością;(.
Myślałam, że mały batonik przyniesie ulgę, a przebudzony Piotruś zmieni pozycję.
Nie podziałało, niestety ;(( Spał dalej snem sprawiedliwego ;)).
Znalazłam inny sposób. Ulgę przyniosła jajecznica z serem i cebulką ;)).
Zadziałała błyskawicznie. Piotruś wie co dobre ;))
A ja mogę w spokoju posiedzieć w fotelu...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More