Legenda:

Jako że blog, tak jak i dziecko, będzie miał ojca i matkę, dla rozróżnienia posty pisane przez mamę będą w kolorze czerwonym natomiast te pisane przez tatusia w kolorze niebieskim.


Dwie kreseczki. A cóż to takiego?

hCG to hormon produkowany od niemal samego początku ciązy przez zarodek. Jego obecność zwiastują tytulowe dwie kreseczki na prostym teście ciązowym, kupionym w aptece. Chyba jasnym więc jest to o czym traktował będzie ten blog.

środa, 6 kwietnia 2011

2720 g

Tyle waży nasz synuś Pepe ;)) Szacunkowo oczywiście, bo ciężko dokładnie określić wagę maluszka w brzuszku mamy. Jednak pewne pomiary ( obwód głowy, obwód brzuszka oraz długość kości udowej ) generują taki właśnie wynik.
Wczoraj wieczorem miałam wrażenie, że Pepe ma czkawkę, ale w innym, niż dotychczas miejscu. Dokładnie na dole mojego brzucha, co świadczyłoby, że zaliczył następny obrót. Dzisiaj na usg okazało się, że się nie pomyliłam. Pepe odwrócił się ( nawet nie wiem kiedy, bo od kilku dni szaleje - nawet teraz wypycha swoje nóżki gdzieś pod moimi piersiami ). Tak czy owak Pepe przygotowany jest do porodu, ale mój organizm ( na szczęście ) jeszcze nie. Wszystko wskazuje na to, że "dokulamy" się z Pepe do maja.
Mój lekarz powiedział mi dzisiaj, że optymalnie byłoby doczekać do 38 tygodnia, czyli jeszcze 4 tygodnie.
Więc grzecznie sobie czekamy i będziemy przygotowywać, to co jeszcze niegotowe. Na szczęście niewiele tego zostało ;)
Za 2 tygodnie następna wizyta.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More