Legenda:

Jako że blog, tak jak i dziecko, będzie miał ojca i matkę, dla rozróżnienia posty pisane przez mamę będą w kolorze czerwonym natomiast te pisane przez tatusia w kolorze niebieskim.


Dwie kreseczki. A cóż to takiego?

hCG to hormon produkowany od niemal samego początku ciązy przez zarodek. Jego obecność zwiastują tytulowe dwie kreseczki na prostym teście ciązowym, kupionym w aptece. Chyba jasnym więc jest to o czym traktował będzie ten blog.

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

38 tydzień - mam kryzys ;/

Dzisiaj właśnie zaczęliśmy z Pepe 38 tydzień ciąży. W najbliższą niedzielę ciąża będzie "donoszona", czyli można będzie bezpiecznie rodzić ;)). Od wczoraj mam kryzys, czuję się niezbyt dobrze. I to ani zgaga, ani zmęczenie nie daje mi tak popalić, jak spuchnięte nogi ;/. Nogi Fiony przy moich wyglądają wyjątkowo zgrabnie. Moje są tak spuchnięte, że nawet kostek nie widać. Na szczęście mam szmaciane balerinki, dzięki którym mogę wyjść z domu. Cała reszta obuwia nie nadaje się. Wiem, że to jeden z mniej miłych "uroków" ciąży, ale jak dla mnie wyjątkowo uciążliwy. Mam nadzieję, że wystarczy mi siły i samozaparcia, aby te 10 dni do następnej wizyty u lekarza jakoś przeczłapać i pozałatwiać w tym czasie, to co ważne.
A jutro chyba zabiorę się jednak za pakowanie torby do szpitala ( mojej i Pepe ).
Mimo wszystko podtrzymuję teorię, że ciąża to piękny stan dla każdej kobiety ;)).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More