Legenda:

Jako że blog, tak jak i dziecko, będzie miał ojca i matkę, dla rozróżnienia posty pisane przez mamę będą w kolorze czerwonym natomiast te pisane przez tatusia w kolorze niebieskim.


Dwie kreseczki. A cóż to takiego?

hCG to hormon produkowany od niemal samego początku ciązy przez zarodek. Jego obecność zwiastują tytulowe dwie kreseczki na prostym teście ciązowym, kupionym w aptece. Chyba jasnym więc jest to o czym traktował będzie ten blog.

sobota, 12 marca 2011

Wiosna....

Na całego. Za oknem i w sercu też;)). Pepe coraz bardziej szaleje w brzuchu, raz po raz serwując kuksańca w moją wątrobę ( boli, oj boli ;( ). Tłumaczę synusiowi, że mama się męczy, ale to widocznie najwygodniejsza pozycja dla niego, a w końcu miejsca ma coraz mniej, więc jakoś ułożyć się musi;)).
Dzisiaj pierwszy raz zmieniłam grubą zimową kurtkę na dużo cieńszą, a co za tym idzie wyeksponowałam brzuszek. Efekt taki, że dwóch sąsiadów "zmierzyło" mnie z góry na dół, zatrzymując dłużej wzrok na brzuszku z Pepe. Chyba się dowiedzieli, że wkrótce w naszym bloku zamieszka nowy obywatel ;)).
Pierwszy raz spotkałam się dzisiaj z sytuacją, że nie musiałam stać w kolejce ( notabene po lody z polewą karmelową w Mc Donalds, bo Pepe miał ochotę ;- ), bo Pani obsługująca poprosiła mnie bez kolejki ;)).
Tak czy owak to będzie niezapomniana wiosna ;)).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More