Legenda:

Jako że blog, tak jak i dziecko, będzie miał ojca i matkę, dla rozróżnienia posty pisane przez mamę będą w kolorze czerwonym natomiast te pisane przez tatusia w kolorze niebieskim.


Dwie kreseczki. A cóż to takiego?

hCG to hormon produkowany od niemal samego początku ciązy przez zarodek. Jego obecność zwiastują tytulowe dwie kreseczki na prostym teście ciązowym, kupionym w aptece. Chyba jasnym więc jest to o czym traktował będzie ten blog.

sobota, 30 października 2010

Czas odwiedzin...

Taki nam teraz w kalendarzu czas nastał. Odwiedzin, zadumy i wspomnień.
Dzisiaj rano z bejbikiem i jego babcią odwiedziliśmy 2 cmentarze i bliskich tam pochowanych.
Nie wszystkich pamiętam już dobrze i ze szczegółami. Czas coraz bardziej zaciera wspomnienia...
W takich dniach nie sposób nie pamiętać o naszym aniołku, który odszedł w marcu...
Nie ma swojej "miejscówki" w ziemi, jak pozostali zmarli. Ale wykuł w naszych sercach ślad, który pozostanie do końca dni naszych. A kiedyś spotkamy się tam, gdzie jemu jest już teraz dobrze i bezpiecznie ;)).

Miałam wrażenie, że moje hormony już wróciły do normy. Chyba jednak nie ;) Na jednym z cmentarzy ujrzałam kobietę ( nazwywając rzecz po imieniu :babsko), która stojąc nad grobem z petem w ustach prowadziła głośną rozmowę przez komórkę.
Nie mogłam się opanować ( to było silniejsze ode mnie i bardzo spontaniczne ) i przechodząc obok "grzecznie" skomentowałam ;).
Szacowna "dama" była na tyle zajęta rozmową, że nawet nie zauważyła mojej skormnej osoby i oczywiście nie usłyszała komentarza. Towarzyszący jej facet ( podejrzewam syn) chyba jednak tak, bo zabijał nas wzrokiem tak długo, jak pozostawaliśmy z bejbikiem w polu jego widzenia;)).
No cóż, ciężko speuntować, co w tym momencie było silniejsze: nałóg czy głupota.
Pewnie jedno i drugie. Nie wspominając już o braku szacunku dla zmarłych.

Przedpołudniowa eskapada trochę nas z bejbikiem zmęczyła, dlatego zafundowaliśmy sobie krótką drzemkę ;)). Teraz pełni sił, w wolniutkim tempie ( jak przystało na kobietę ciężarną ) będziemy sobie robić sobotnie porządki ;)).

0 komentarze:

Prześlij komentarz