Legenda:

Jako że blog, tak jak i dziecko, będzie miał ojca i matkę, dla rozróżnienia posty pisane przez mamę będą w kolorze czerwonym natomiast te pisane przez tatusia w kolorze niebieskim.


Dwie kreseczki. A cóż to takiego?

hCG to hormon produkowany od niemal samego początku ciązy przez zarodek. Jego obecność zwiastują tytulowe dwie kreseczki na prostym teście ciązowym, kupionym w aptece. Chyba jasnym więc jest to o czym traktował będzie ten blog.

wtorek, 16 listopada 2010

Pierwszy ruch ;)) ??

Chyba nadszedł w końcu ten dzień ;)). Przez kilka ostatnich dni miałam kilka razy wrażenie, że coś w moim brzuchu falowało. Nie byłam pewna, czy to bejbik, czy po prostu wnętrzności ;)).
Dzisiaj, siedziałam zaczytana przy komputerze. Odebrałam wcześniej wyniki badań tarczycy i nie zachwyciły mnie niestety. Są co prawda w normie, ale szczerze mówiąc liczyłam na dużo lepsze.
Piątkowa wizyta u endokrynologa zweryfikuje wszystko i mam nadzieję, rozwieje moje obawy ( pewnie, jak zwykle bezpodstawne ).
Wracam do tego czytania.... Byłam tym na tyle pochłonięta, że nawet nie wiem o czym mówili w tym czasie na TVN24. W pewnym momencie poczułam ruch w górnej części brzucha;)). Na tyle mocny, że mój wzrok odskoczył momentalnie od monitora i spoczął na nim. Ruch się już nie powtórzył, mam jednak bardzo silne przekonanie, że to nasz bejbik dał znać o sobie.
Pewnie chciał dać znać mamusi, aby przestała czytać "mądrości" w necie i martwić się na zapas.
Obiecuję, że tak właśnie zrobię ;))

0 komentarze:

Prześlij komentarz